Sponsor Wedstrijd Stichting Handicart – woensdag 24 augustus

Beste leden,

A.s. woensdag is het weer zo ver. De sponsor wedstrijd voor de Stichting Handicart voor alle leden en niet-leden op de Welderns dag.

De opbrengsten van deze sponsorwedstrijd komen ten goede aan de Stichting Handicart. Zoals iedereen zich zal realiseren is het prettig om over een handicart te kunnen beschikken die je in de gelegenheid stelt om van de golfsport te kunnen blijven genieten wanneer je, al dan niet tijdelijk, beperkt ben in je bewegingsvrijheid.

De Stichting Handicart maakt het mogelijk om tegen een sterk gereduceerd tarief (minder dan 20% van de reguliere bijdrage) een handicart te kunnen gebruiken.

Voor alle duidelijkheid: deze wedstrijden zijn niet alleen bedoelt voor de gebruikers van een handicart maar voor alle leden, maar ook niet-leden (deze zijn echter ook een greenfee verschuldigd) Uiteraard stimuleren wij met name de pashouders om ook deel te nemen, immers, jullie zijn degenen die al actief gebruik maken van deze faciliteit.

Inflatie kent zijn negatieve kanten, anderzijds, vanwege de gestegen prijzen in de horeca, sponsor je voor de kosten van minder dan twee consumpties het goed doel.. Het actuele aantal inschrijvingen is momenteel nog beperkt. Laten wij als golfclub Welderen ons van onze best kant zien en ons niet blameren t.o.v. van andere golfverenigingen.

Ik roep dat ook zoveel mogelijk leden op om zich voor deze wedstrijd in te schrijven. De minimale bijdrage bedraagt 10 euro (geef gul, meer is altijd welkom). Schrijf je snel in, want voor je het weet is het weet is de week al weer om.

René van Brandenburg

Consul Golfclub Welderen Stichting Handicart

Klik hier voor meer informatie op onze website omtrent de Stichting Handicart

Voor vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met de handicart commissie bereikbaar op telefoonnummer 06 2290 4774 of mailto:renevbr@gmail.com