WELKOM BIJ GOLFCLUB WELDEREN

Gewoon gezellig golfen: Een warm welkom in de Betuwe.

WELKOM

Onze leden en gasten spelen hun golfrondes op de uitdagende Golfbaan Landgoed Welderen in Elst. We spelen in een omgeving vol met fruitbomen en veel grote en kleine waterpartijen. De golfbaan grenst aan Park Lingezegen tussen Arnhem en Nijmegen. Door de ligging in het mooie en karakteristieke Betuwse landschap zijn onze leden niet meer bang voor een beetje klei aan de golfschoenen.

Onze vereniging is een club van en voor enthousiaste golfers. Er zijn veel actieve commissies. Zo worden er wedstrijden georganiseerd voor jong en oud, voor beginnende en ervaren golfers, soms om het spel maar vaak ook om de knikkers. Daarnaast maakt onze club zich bijvoorbeeld ook druk om de flora en fauna in onze baan en helpt je bij het leren en up-to-date houden van je kennis van de golfregels. Uiteraard vergeet onze evenementencommissie niet om op gezette tijden een feestje te organiseren. In onze jaarlijkse ledenweek komt alles bij elkaar: diverse wedstrijden met leden en met uitgenodigde vrienden, een hapje en een drankje onder het genot van muziek, zowel in de baan als op het terras, de Welderen Masters en afgesloten met het hoogtepunt: de zeer gewaardeerde ledendag.

Welderen is een laagdrempelige en toegankelijke golfclub, waar sportiviteit en gezelligheid strijden om voorrang. De club kent veel vriendengroepen, die iedere week samen golfen en regelmatig gezamenlijke golfreisjes organiseren. In het restaurant en op het terras vind je steeds gelijkgestemden. Na een golfronde kun je, zeker op een mooie zomeravond, met vrienden op het terras na genieten. De zon gaat daar dan onder achter onze uitdagende hole 18!

We zien je graag een keer op onze golfbaan. Natuurlijk heten we je graag welkom als nieuw lid. Onze Nieuwe Leden Commissie staat klaar om je wegwijs te maken op de golfbaan en in onze club. Maar als gastspeler of als aankomend golfer die eerst golflessen wil gaan nemen, voel jij je vast ook thuis op Welderen.

Wil je meer over onze golfclub weten of lid worden? Via het menu of de link op de homepage vind je meer informatie. Er staat ook een link om contact op te nemen.

Wij wensen je hoe dan ook veel plezier op onze golfbaan!