Welderns 10 april 2024

5/5 - (1 stemmen)

Welderns 10 april 2024

Vandaag een Fun wedstrijd Eclectic.
Ik ging me daar dinsdagavond nog even in verdiepen, hebben jullie dat ook gedaan? En daar hopelijk sneller uitgekomen dan ik. Op internet gezocht en kwam tot de conclusie, voor de 18 holes invullen : 2 beste par 3, 5 beste par 4 en 2 beste par 5. Voor de 9 holes :  1 beste par 3,  3 beste par 4 en 1 beste par 5.
Zover kon ik nog wel meedenken
Maar met onze 18 holes  15, 16  en 17 eruit, vond ik het lastig worden, na wat heen en weer geappt dinsdagavond, werd het me nog niet heel snel duidelijk, nm ik had gelezen zelf de keuze maken. Maar dat is dus niet zo, het systeem rekent alles voor je uit. Appeltje eitje dus, oké maar dan moeten jullie nog wel  zelf je eigen par invullen op 15, 16 en 17  en dat was de afgelopen maanden anders want dan moesten jullie daar 0 invoeren.
En dus was het aan mij om te controleren of dat wel goed ging.
Bravo voor zover ik heb kunnen zien is dat prima gegaan.
En hebben we een eerlijke uitslag.
Er was wat oponthoud in de baan, de spelers van de 9 holes stonden al klaar om af te slaan maar de spelers van de 18 holes, die aan de andere kant waren gestart waren nog niet allemaal doorgekomen. Even n telefoontje naar de wedstrijdleiding dan maar, wat te doen?
Kortom het zat te veel op elkaar, sommigen waren misschien wat te traag! Al met al n drukke dag. Het gaat allemaal niet vanzelf.
Maar het positieve is, we hadden stralend weer, konden wachten in het zonnetje en  gezellige na kletsen op hole 19, veel mensen op het terras andere toch nog even binnen.

De uitslag :
18 Holes
1. Frans-Josef Snoeks 24
2. Dino Roman-Mina 23
3. Harry Gerrits 22
4. Toon van de Looi 22
5. Henk van Kempen 21
6. Aad Soeteman 21
7. Kees Veraart 21

9 holes:
1. Frank Jansen   14
2. Henk Elfferich   14
3. Han Bolhken     14

Vandaag hadden we 2 nieuwe deelneemster die mee speelden met de 9 holes
 n.m Joosje Rubbens en Agatha Menting-Hardeman, hartelijk welkom dames hopelijk sluiten jullie aan bij de Welderns.

Volgende week spelen we een qualifying wedstrijd en zoals het er nu naar uitziet zal dan de baan weer helemaal qualifying zijn.

Startlijst maker is Erik Joosten 0652054930
Wedstrijdleider Bert Driessen 0654928386