Welderns 08 november 2023

2/5 - (1 stemmen)

Welderns 08 november 2023

Weer een mooie, bijzondere, soms lastige (ik spreek voor mezelf), zeer gezellige dag met de “Welderens”.
Misschien moet ik dit een beetje toelichten.
Mooi, daarmee bedoel ik het weer. Wederom hebben we geboft vandaag, alleen op het laatst waren een er een paar spetters. Maar dat mocht geen naam hebben.
Bijzonder, dat staat voor mij, mijn verbazing dat ik toch m’n bal niet terug kan vinden, terwijl ik toch heel zeker weet dat hij daar is neergekomen. Lastig. Hoe doe je dat, 18 holes spelen en 10 punten halen. Lieve mensen, het kan dus echt! Gezellig, dat was mijn flight zeker. Gezellig was het ook op de 19e hole en daar werden de winnaars van vandaag gehuldigd.

Voordat ik de winnaars ga benoemen wil ik graag een nieuwe deelnemer van de “ Welderens “ welkom heten. Theo Kruse heeft vandaag meegedaan en is niet onverdienstelijk 13 e geworden!

Uitslag 9 holes:

1. Peter Hilderink, score 18

2. Willem Steen, 15

3. Harry van den Brink, 14

4. Jan Heijne, 13

5. Carien Soeteman-Ooostveen, 12

Uitslag 18 holes

Uitslag 18 holes:
1. Rene Rijnbeek, score 39.
2. Bert Driessen, score 35.
3. Albert Kaput, score 35.
4. Fred Eimers, score 34.
5. Bert Brand, score 32.
6. Hans Vos, score 32.

Namens de commissie van de “Welderns “ laat ik u het volgende weten. Vanaf volgende week worden bij het maken van de startlijst voor de 18 holes spelers
de holes 15, 16 en 17 niet gebruikt. We doen dat tot 01-02-2024. Dan wordt bekeken of verlenging van deze maatregel noodzakelijk is.

Graag uw aandacht voor een vermiste wedge “PING”.  Dik Hindriks heeft deze ergens in de baan laten liggen. Weet u waar deze wedge is dan graag een berichtje aan Dik.

Ook deze keer hebben we bezoek gehad van “spook-vogels”, in de uitslag werden diverse birdies gesignaleerd die bij navraag echter onterecht bleken. Het juist invullen en accorderen van de score kaarten blijft een aandachtspuntje.

Volgende week woensdag staat er een wedstrijd op de planning waarbij iedereen vanaf rood speelt. Een “four bal best ball “ wedstrijd. U wordt verzocht de kaarten in te leveren bij de wedstrijdleiding, dit omdat het bepalen van de scores een stukje handwerk vergt.

De startlijst wordt gemaakt door Bert Driessen en Henk Rensink is uw wedstrijdleider.

Ik wens u een prettige week,  Groet Alet Hoekenga.