Wensen- en Klachtencommissie

WENSEN/KLACHTEN COMMISSIE – ALGEMEEN & PROCEDURE

Daar waar veel mensen samen komen is het lastig om het voor iedereen goed te doen.

Zo zullen er op onze golfclub altijd zaken zijn waar mensen over klagen of zullen er wensen zijn die mensen graag in vervulling willen zien gaan.

Om aan deze behoefte tegemoet te komen is er een wensen/klachtencommissie in het leven geroepen.

Deze zal actief zijn per 1 juni 2024.

Indien je een wens/klacht hebt betreffende de vereniging, de BV, de baan, clubhuis/horeca, verzoeken wij je om het wensen/klachtenformulier online zo volledig mogelijk in te vullen en te verzenden. Je krijgt per mail een ontvangstbevestiging toegestuurd.

Na ontvangst zal de wensen- klachtencommissie in de eerstvolgende vergadering de wens/klacht intern bespreken. De commissie zal de klacht/wens verder oppakken met de desbetreffende commissie of afdeling binnen onze club.

De wensen/klachtencommissie zal erop toezien dat jouw wens/klacht naar behoren wordt behandeld en zal voor een terugkoppeling zorgen.

Het bestuur zal altijd worden betrokken bij een wens/klacht en zal ook geïnformeerd worden door de klachtencommissie over de afhandeling van de wens/klacht.

Als er een beroep wordt gedaan op de vertrouwenspersoon dan kan dat door contact op te nemen met Peter Hilderink. Bij spoed telefonisch anders het liefst per mail: vertrouwenspersoon@golfclubwelderen.nl

We hopen als commissie veel van jullie te horen zodat we er met z’n allen voor kunnen zorgen dat onze club optimaal kan functioneren.

WENSEN- EN KLACHTENFORMULIER

Na het versturen van uw wens/klacht ontvangt u een bevestiging.
In de regel ontvangt u binnen 4 weken een reactie.