Welderns 09-10-2024

Beoordeel dit artikel

Welderns, Drie Stokken wedstrijd.

Vandaag mochten we weer die leuke (mijn persoonlijke mening) drie stokken + de putter wedstrijd spelen. Voor mij is dit een hele relaxte wedstrijd, geen keuzestress tussen m’n stokken. De keuze is tenslotte zeer beperkt geworden. Als een slag niet helemaal lukt, is het niet helemaal mijn eigen schuld, toch? Ik had niet de beschikking over m’n juiste stok. Dit vind ik wel een prettige gedachte.
Genoeg over mij.

Ondanks de onheilspellende weersvoorspellingen van een aantal dagen geleden, hebben we een prachtige golfdag mogen beleven. Tja, de zon hebben we niet gezien, maar de temperatuur was goed en de regen kwam pas toen bijna iedereen weer thuis was.
Als je goed rond kijkt, zie je dat de herfst toch echt z’n intrede doet, de bomen verkleuren prachtig, de blaadjes moeten we dan maar voor lief nemen.

Dan de uitslagen van vandaag.
Te beginnen bij de 18 holes:
1e Albert Zijlstra score 35
2e Ineke Wilmer-Cornelissen score 35
3e Arie Puiman score 34
4e Bert Driessen score 34
5e Tonny Kamphuis score 34.

Uitslag 9 holes:
1e Theo Lentjes score 18
2e Leo de kraker score 17
Deze heren hebben gestreden om de eer in mijn flight.
3e Alet Hoekenga score 15
4e Jetty van der Hoek score 15
5e Gerda Huizer-Van De Sant score 15.

Een birdie was er voor Theo Kruse op hole 4.

Woensdag 23 oktober spelen we onze slotwedstrijd van de zomercompetitie op Bleijenbeek.
We hopen daar heel veel deelnemers van de Welderns te mogen begroeten en nodigen u
uit om voor deze dag in te schrijven.

Volgende week spelen we de laatste Q-wedstrijd van dit seizoen, startlijstmaker is Bert Driessen
en Henk Rensink is uw wedstrijdleider.

Alet Hoekenga.