De ledenweek 2022.

Het was een prachtige zonnige ledendag met een opkomst van ca. 145 deelnemers aan de wedstrijd. De lootjes bepaalde de samenstelling van een flight waarbij een ieder zijn of haar bijdrage kon leveren om samen een mooie score te behalen.
Welkom was het drankje, wrap of harinkje in de baan en bij de uitdaging op hole 11 “beat the pro” waren 2 gelukkigen die hun inzet konden verdubbelen. Bij binnenkomst onder het genot van een drankje en muzikale omlijsting van een zanger/gitarist nog een uitdaging voor “nearest to the pin” en een put wedstrijd.

We konden genieten van het buffet/barbecue en daarna voetjes van de vloer voor de dansliefhebbers met een  DJ en discolight tot middernacht!

Met dank aan alle deelnemers, medewerkers en vrijwilligers van Golfclub Welderen voor deze fijne ledendag!

De uitslagen ‘rondje’ terras:

Nearest to the pin

Roland Osephius

Putkampioen

Eric van der Klei.

De winnaars van de wedstrijd:

Grote baan

1e plaats: team 11 met Martin Stofbergen, Jan Driessen, Bert Brand en Roberto Mangre

2e plaats: team 14 met John Hardeman, Erik Joosten, Tiny Willems-van der Vorle en Joanne de Vries – ten Pas

De prijswinnaars worden, naast de eeuwige roem, allemaal voorzien van een mooie prijs.

Neary

Tom Weyman