RONDLEIDING WEBSITE WELDEREN

INTRODUCTIE

Ondanks dat wij getracht hebben om een gebruikersvriendelijk website te bouwen (een simpele menu structuur) is uit ervaring gebleken dat er toch leden moeite hebben om de informatie te vinden waarna zij op zoek zijn.

Zo is er een HELP pagina die tekst en uitleg geeft en een ZOEK functie. Maar waar vind ik die?

Daarom is deze korte rondleiding gemaakt om je zo snel mogelijk op weg te helpen.

Waar vind ik de HELP? Wel rechtsboven het menu. Hier staan de belangrijkste zaken uitgelegd.
Maar je kunt ook hier -> klikken..

Waar vind ik de ZOEK functie? Links naast de HELP in het menu. Onder HELP wordt uitgelegd hoe de zoek functie gebruikt kan worden.

Voor ‘Nieuwe leden’ is er een afzonderlijke commissie. Wat deze voor jou kan betekenen staat uitgelegd onder het menu onderdeel ‘Commissies’. Maar je kunt ook hier-> klikken ..

Ook worden er speciaal voor nieuwe leden activiteiten georganiseerd. Deze kun je onder andere vinden onder ‘Wedstrijden’. De term ‘wedstrijd’ dekt wellicht niet de gehele lading . Elkaar leren kennen, de etiquette en de regels in de baan alsmede de ‘fun’ staan voorop.

Je kunt ook hier-> klikken ..

G-W5LYCT7MKN